vilseimalmo.webblogg.se

Lördagens mys

Publicerad 2013-02-18 08:28:00 i Mitt Malmö,

I lördags var det mys med min kompis. Vi lagade sushi och såg självklart melodifestivalen.
I vanliga fall när vi lagar sushi brukar vi få till en hel armé men denna gången tyckte vi att vi hade handlat för en normal middag. Det blev ändå lite mer än vad vi tänkte men det åt vi med glädje till lunch.
Fisken handlar vi på ett sushiställe på Värnhem, Samurai. Övriga ingredienser brukar vi handla i en vanlig mataffär men denna gången hade min kompis tagit steget och handlat i en asiatisk butik på Möllan. Mycket mer att välja på och billigare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Vilse i Malmö

Välkommen till min blogg. Jag är en vilsen malmöbo som älskar att pyssla med allt möjligt. Jag lägger upp allt från lyckat pillande till misslyckade resultat. Ibland dyker det upp Malmö tips och frisyrer. Jag bor med min sambo och två gosiga katter. Hoppas ni kommer trivas på min sida.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela