vilseimalmo.webblogg.se

Planering

Publicerad 2013-02-18 19:25:00 i Pysselhörnan,

Förra veckan hade jag ingen bra vecka. Tankarna flög runt i huvudet och jag kunde inte riktigt koncentrera mig. För att jag ska få något gjorde denna vecka har jag skrivit upp några mål som jag ska få klart och pusha mig själv. Det funkar för mig för när jag får ner saker på papper och får en bild på allt jag har i huvudet kan jag lugna ner mig. Direkt började jag skissa på klänningar jag vill ha.
Mitt anteckningsblock har jag med mig överallt så idag när jag besökte mina katter kom det upp. Problemet var att mina katter vill ha mitt block lika mycket som mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Vilse i Malmö

Välkommen till min blogg. Jag är en vilsen malmöbo som älskar att pyssla med allt möjligt. Jag lägger upp allt från lyckat pillande till misslyckade resultat. Ibland dyker det upp Malmö tips och frisyrer. Jag bor med min sambo och två gosiga katter. Hoppas ni kommer trivas på min sida.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela