vilseimalmo.webblogg.se

Malmö Garden Market

Publicerad 2013-06-01 16:46:46 i Mitt Malmö,

Idag åkte jag till Malmö garden market. Så mycket fint där var. Nu längtar jag mer efter en trädgård än innan.
Denna vann förstapris och den var riktigt fin! Massa pinnstolar som skapar denna ställning. Förstår att de vann.
Denna trädgården är min dröm. När man tittar snabbt ser det ut som en trädgård som har fått växa fritt men är egentligen så välplanerad.
Dagen var varm och skön och vi hann gå lugnt och titta innan dagens regnväder släpade sig in över oss.
Parken var full med ankor och deras små ungar. Jag ville alltid ha en anka när jag var liten men fick inte det. Kanske när jag får min egen trädgård...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Vilse i Malmö

Välkommen till min blogg. Jag är en vilsen malmöbo som älskar att pyssla med allt möjligt. Jag lägger upp allt från lyckat pillande till misslyckade resultat. Ibland dyker det upp Malmö tips och frisyrer. Jag bor med min sambo och två gosiga katter. Hoppas ni kommer trivas på min sida.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela