vilseimalmo.webblogg.se

Vårstädning

Publicerad 2013-03-05 09:15:44 i Pysselhörnan,

Igår njöt jag av solen och värmen i mina föräldrars uterum och passade på att plocka unden resterna från julen. Man har mycket mer energi när vädret är såhär och man vill göra allt.
Vi har massor av lökar kvar efter julen som ska planteras ut i trädgården. Det blev lite rensning av dessa som sen åkte tillbaka till sin hörna.
Murgrönorna från julgrupperna får växa sig stora i mina burkar jag gjorde förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Vilse i Malmö

Välkommen till min blogg. Jag är en vilsen malmöbo som älskar att pyssla med allt möjligt. Jag lägger upp allt från lyckat pillande till misslyckade resultat. Ibland dyker det upp Malmö tips och frisyrer. Jag bor med min sambo och två gosiga katter. Hoppas ni kommer trivas på min sida.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela