vilseimalmo.webblogg.se

En enkel tavla

Publicerad 2013-09-29 19:55:12 i Inredning, Pysselhörnan,

Jag var på IKEA häromdagen för att handla ramar till mina fågelbilder men som vanligt när man åker till IKEA blir det alltid mer än man skulle ha. Dessa söta yvkort hittade jag och fick för mig att göra en stor tavla av dem.
Först var det att planera hur man ville att det skulle ligga.
Fäst varje kort med dubbeltejp.
Fick trevligt sällskap mitt i fästandet av bilderna. Tuss behövde lite uppmärksamhet.
Nu får den stå i vardagsrummet tillsammans med min nya tidningssamlare jag fyndade på loppis igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Vilse i Malmö

Välkommen till min blogg. Jag är en vilsen malmöbo som älskar att pyssla med allt möjligt. Jag lägger upp allt från lyckat pillande till misslyckade resultat. Ibland dyker det upp Malmö tips och frisyrer. Jag bor med min sambo och två gosiga katter. Hoppas ni kommer trivas på min sida.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela