vilseimalmo.webblogg.se

Hur man bäddar med katt

Publicerad 2013-09-28 09:09:00 i Mitt Malmö,

Jag kan säga att det är en upplevelse att bädda när man har katt. Denna gången var det extra spännande eftersom vi hade helt nya lakan att bädda med. Först ska det kännas efter så tyget är skönt genom att rulla runt och bädda in sig i det.
När sängen sedan är tömd på allt är det dax för slagsmål.
När underlakanet ska på ska alla ojämnheter läggas på plats genom att hoppa och rulla på det.
När sängen sedan är klar (för min del) ska alla hör kännas in så det känns bra.
Sen är det återigen dax för slagsmål. Tror det har att göra med att båda vill ha den bästa platsen.
Nu är sängen klar och godkänd!

Kommentarer

Postat av: lilla mamman

Publicerad 2013-09-29 10:59:37

ser kul ut, får man vara med nästa gång?

Svar: Absolut!
Emelie Jörgensen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Vilse i Malmö

Välkommen till min blogg. Jag är en vilsen malmöbo som älskar att pyssla med allt möjligt. Jag lägger upp allt från lyckat pillande till misslyckade resultat. Ibland dyker det upp Malmö tips och frisyrer. Jag bor med min sambo och två gosiga katter. Hoppas ni kommer trivas på min sida.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela