vilseimalmo.webblogg.se

God fortsättning

Publicerad 2014-01-01 20:55:26 i Allmänt,

Då var 2014 här, ett år med nya möjligheter. Jag måste säga att det har varit ett bra år efter allt som hände 2012 kunde det bara gå upp igen. Jag har suttit och tänkt vad jag vill att detta år ska ge mig och kommit fram till följande:
  • Gå min fotokurs jag har drömt om i evigheter.
  • Hitta mitt och Niclas drömhus med stor trädgård så jag kan odla en massa.
  • Köpa fler hattar. Jag älskar hattar och nu ska jag minsann börja bära det.
  • Se Amsterdam för första gången med min goa vän Petra.
  • Äta mer vegetariskt.
  • Pussa ännu mer på mina katter.
  • Göra klart en massa påbörjade projekt men även påbörja massa nya projekt
  • Pussa Niclas på en strand i Karibien nästa nyår och krama alla vänner som följer med.
Jordgubbarna ovan var välkomsttilltugg igår när vi firade nyår hemma hos oss. De är doppade i choklad så det ser ut som kostymer. Även gubbarna måste få vara fina inför festen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Vilse i Malmö

Välkommen till min blogg. Jag är en vilsen malmöbo som älskar att pyssla med allt möjligt. Jag lägger upp allt från lyckat pillande till misslyckade resultat. Ibland dyker det upp Malmö tips och frisyrer. Jag bor med min sambo och två gosiga katter. Hoppas ni kommer trivas på min sida.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela