vilseimalmo.webblogg.se

En liten nyhet

Publicerad 2014-03-16 21:28:00 i Allmänt,

Jag är officiellt vuxen! Jag och min sambo har blivit med hus och vi flyttar om en och en halv månad. Jag är så exalterad samtidigt som jag är nervös. Huset hade mycket som vi hade på önskelistan. Stor trädgård, rymligt kök, pysselrum till mig och garage till sambon. Idéerna bara sprutar och jag vill bara sätta igång att göra det till vårt hem. Först ut är tyvärr inget kul utan det blir att byta taket eftersom det spelar på sista refrängen och var tvunget att göras i år. Men några billiga små förändringar tänkte jag få in under våren. 

Kommentarer

Postat av: christina

Publicerad 2014-03-17 20:11:02

grattis, var ligger det?

Svar: Vid Genarp :)
Vilse i Malmö

Postat av: Sofie

Publicerad 2014-03-20 22:10:21

Grattis! Spännande med hus!

Svar: Tack :)
Vilse i Malmö

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Vilse i Malmö

Välkommen till min blogg. Jag är en vilsen malmöbo som älskar att pyssla med allt möjligt. Jag lägger upp allt från lyckat pillande till misslyckade resultat. Ibland dyker det upp Malmö tips och frisyrer. Jag bor med min sambo och två gosiga katter. Hoppas ni kommer trivas på min sida.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela