vilseimalmo.webblogg.se

Med min flygande drake kan jag titta över världen

Publicerad 2014-03-20 20:32:35 i Pysselhörnan,

Jag har hittat en ny favoritlåt som jag sätter igång varje gång jag cyklar på mornarna, Monde Yeux - Naked Girls. I denna låt finns textraden "and with my flting kite I can watch over the world" och jag kände direkt att jag ville göra en tavla av den. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Känns lite mer barnslig än jag tänkt mig men jag gillar den ändå. Jag har använt mig av akrylfärg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Vilse i Malmö

Välkommen till min blogg. Jag är en vilsen malmöbo som älskar att pyssla med allt möjligt. Jag lägger upp allt från lyckat pillande till misslyckade resultat. Ibland dyker det upp Malmö tips och frisyrer. Jag bor med min sambo och två gosiga katter. Hoppas ni kommer trivas på min sida.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela