vilseimalmo.webblogg.se

Tillbaka

Publicerad 2014-05-29 21:58:16 i Allmänt, Inredning,

Nu är jag tillbaka efter en tids tystnad. Främst för att flytten har tagit så mycket av ens tid men även för att allt mitt pyssel har legat nerpackat och tycker inte jag har haft något direkt att visa plus att vi har saknat internet i huset fram till nu. Jag har massa inspiration som jag vill starta upp samtidigt som jag ska pilla med huset och göra klart gamla projekt. Jag hoppas på att kunna lägga ut massa av denna inspiration till er. Jag är så sjukt nöjd med vårt beslut att köpa hus. Jag känner sån frihet och man är inte lika inklämd längre. Jag sa till mina vänner att det känns som man är i en ny kärleksrelation som man bara vill umgås med hela tiden tillsammans med min sambo. Vi har även fått den snällaste grannen som har sagt att han vill hjälpa oss när vi ska göra om hela trädgården och som hjälpte oss gräva en fredagskväll. Jag kommer sakta men säkert komma igång och blogga igen och hoppas ni har tålamod att jag är lite seg i starten.

 Favoritrummet är mitt pysselrum som vi beslöt att göra innan vi flyttade in eftersom vi ville inte bära ut och in på hela min samling. Min loppisfåtölj är väldigt populär och man måste nästan stå i kö för att få sitta i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Vilse i Malmö

Välkommen till min blogg. Jag är en vilsen malmöbo som älskar att pyssla med allt möjligt. Jag lägger upp allt från lyckat pillande till misslyckade resultat. Ibland dyker det upp Malmö tips och frisyrer. Jag bor med min sambo och två gosiga katter. Hoppas ni kommer trivas på min sida.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela